Noomi

Alla inlägg under november 2011

Av noomi-demona - 30 november 2011 14:59

Har bestämt mig för att använda bloggplatsen istället för blogger, eftersom det har krånglat så mycket för mig. Har hört att en del har försökt kommentera på blogger men det har inte funkat. Så jag hoppas jag att detta ska funka då.


Idag har jag bara varit hemma och tagit det lugnt, myst och pratat med älsklingen. Hon gjorde en jättegod pasta carbonara innan hon skulle till läkaren och under tiden hon var hos läkaren så var det kel med katter som gällde och pratade med min Susanne min LSS handläggare och efter det, precis när älskling kom hem så ringde min psykiatri handläggare mig och jag frågade efter FK:s nummer, hade glömt att spara det i mobilen. Nu lyssnar jag på musik och älskling ligger och vilar tillsammans med Stella.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards