Noomi

Alla inlägg under februari 2014

Av noomi-demona - 18 februari 2014 17:30

Har inte uppdaterat på ett tag nu så jag tycker att det är dags nu   



Jag mår bättre än någonsin och det blir bara bättre och bättre mellan mig och Tobbe, vi finns för varandra i både bra och dåliga dagar. Jag har fixat kolpennor, akvarellpennor, grafitpennor och några böcker så jag har något att pyssla med när jag är själv så att jag inte har tråkigt när jag är ensam ibland. Jag har inte mått dåligt på ett bra tag och är verkligen på väg åt rätt håll i livet nu vilket jag tycker känns helt underbart, har insett att jag kan styra upp mitt liv till det jag tycker känns bäst och ingen kan hålla mig tillbaka för det är bara jag själv som väljer vad jag vill uppleva här i livet och går efter det som känns bäst för mig, vi alla är ju födda med en egen vilja    och man ska ju ställa sig frågan om vad man själv vill här i livet och inte gå efter vad andra tycker hela tiden, det är den frågan jag ställde mig till slut och märkte vilken skillnad det blev, jag tog verkligen reda på hur jag vill ha det i livet, vad jag gillar och vilka jag vill ha i mitt liv. Mår verkligen bra nu och det är ingen tillfällighet märker jag nu, har bearbetat det jag varit med om och det är ett avslutat kapitel nu och kan verkligen gå vidare!



Mår jättebra nu och funnit stabilitet i mitt liv och har ett underbart förhållande!



Tobbe är iväg hos en vän så jag lyssnar på musik och kikar runt på olika sidor på nätet nu och tänker spela ett spel om en liten stund som jag fick av en kompis   

Ovido - Quiz & Flashcards