Noomi

Alla inlägg under april 2012

Av noomi-demona - 30 april 2012 17:29

Jag misslyckades igen, föll nyss i självskadandet. Fan hatar mig själv just nu! Kommer berätta mer på den hemliga bloggen om varför det blev så , maila mig om ni vill läsa den!

Av noomi-demona - 29 april 2012 23:27

Jag har nu bestämt mig för att skaffa ett lösenordskyddat blogg för att kunna få ur mig all ilska från mitt förflutna, dvs mobbning, självskador, droger, destruktiva förhållanden och ensamhet. För er som är så nyfikna på mitt förflutna och vill läsa kan gärna maila mig på tori.angel91@gmail.com  så får vi se, kommer inte ge ut den till vem som helst.

Av noomi-demona - 28 april 2012 16:15

Fick en sån jävla ångest och drogsug, är så jävla rädd för att misslyckas igen, har varit fri från skiten i över ett år och vill att det ska fortsätta så. Och självskadetankar kom fram också. Jag skickade sms till Rico där jag bad honom ringa mig och han ringde mig efter en stund och vi pratade om allt möjligt i typ en timme, han förstår mig eftersom han har varit i samma sits, så han kände igen mycket av det jag berättade.  Jag berättade också om att andra tycker att jag vill bara ha uppmärksamhet, och då sa Rico att det är just uppmärksamhet jag förtjänar nu efter hur mitt liv har varit, efter all ensamhet, destruktivitet och känslan av att vara totalt värdelös. Det bästa han sa om vänskap är att man ska gilla personen som den är, inte för det den gör! Det värmde faktiskt, för det är inte många som tänker så.


Så nu är drogsuget borta och ångesten nästan borta, jag ska försöka kolla på någon film och ta det lugnt. Tack till Tommy och Rico som finns där för mig! Ni är underbara!

Av noomi-demona - 25 april 2012 19:53

Av noomi-demona - 25 april 2012 16:26

Har hittat en ny vän på mulligt.se som heter Tommy, har aldrig mött på en så snäll och gullig kille och han har också sin problematik så vi har lättare för att förstå och acceptera varandra. Du är underbar, Tommy! Tack för att du finns!

Av noomi-demona - 22 april 2012 17:30

Jag har känt mig ganska nere sista tiden, jag fajtas mot mina hjärnspöken, drogsuget, självskadebeteendet och ensamheten. Jag vet ärligt talat inte vad jag ska göra längre, ska jag ge efter drogsuget och självskadandet? Och ensamheten, den förbannade ensamheten, vad ska jag göra åt det? Jag fattar inte vad felet är på folk, vad vill ni egentligen när det kommer till vänskap eller kärlek? En viss person som jag umgicks med förut sa att den här vänskapen kommer bli långvarig, sa hon ja, och vad hände sen? Jo, hon slutade höra av sig, jag skickade sms för ett par dagar sen men inte fan fick jag ett svar! Varför beter sig folk på det viset mot mig, blir dom rädda för att jag är frispråkig och vågar säga precis allt om vad jag tycker osv? Jag vet att jag har ett ganska stört beteende, kan vara förjävlig ibland, men ser ni inte den roliga och glada Tori som vill hitta på roliga saker med en? Nej, för ni bara älskar att gotta er genom att lämna mig ensam och se mina dåliga sidor! Vad fan ska jag göra då när inte en jävel vill ge mig en chans?


Vänskapen, kärleken, livet är nog inte menat för mig. Jag vill inte leva ensam, det vill jag inte acceptera! Då tycker jag självmord låter som en vettigare idé om jag ska vara helt ärlig! Varför ska det vara så svårt att vara vän med just mig? Går det inte att umgås och hitta på roliga saker med mig också? Och ni kommer inte kommentera den här gången heller, det vet jag, så jag kan sluta hoppas på någon kommentar av er kära läsare. Men jag fattar inte varför bara! Jag vet att jag är ganska speciell i mitt sätt att vara, men det är jag det! Jag står för den jag är och inte bara för ett jävla skal, jag är ärligt talat tacksam över det jag har fått gå igenom, för jag har fått lära mig mycket om människans dåliga sida och livet, så jag känner mig inte som ett offer! Ni som ser mig som svag och dissar mig för det är dubbelt så svaga än vad jag är, bara så ni vet!


Nu ska jag fixa kaffe och sen ta en cigg, sen ska jag kolla på någon film, får se vilken det blir. Imorgon ska jag ringa till SAM om att jag och Heidi vill hänga med till bondgården på tisdag, så det blir nog skoj.

Av noomi-demona - 22 april 2012 11:41

Fick två frågor, men det är ju bättre än inget. Men här kommer svaren!


Har du några framtids drömmar?


Ja det har jag, jag vill jobba inom missbruksvården eller psykiatri.



Vad gör du om dagarna? Plugg, jobb?

 

Jag är sjukskriven, men jag försöker göra det bästa av dagen

genom att fota och skriva dikter.


Av noomi-demona - 15 april 2012 21:19

Hoppas ni har några frågor. Ni får fråga om vad som helst!

Kommer med svaren på söndag.


 

Ovido - Quiz & Flashcards