Noomi

Alla inlägg under oktober 2013

Av noomi-demona - 22 oktober 2013 11:00



Lite höstbilder jag tagit med systemkameran för några dagar sedan.

   


Och en bild på mig på hur jag ser ut nu, har gåt ner en hel del i vikt vilket jag är glad över. Jag gick upp i vikt när jag tog Zyprexa som är känd för bl.a extrem viktökning hos dom flesta oavsett hur lite man äter man sväller upp lik förbannat ändå så ni vet, jag tränade hårt för att kunna gå ner men gick inte ner ett enda jävla gram förra året men när jag träffade Tobbe sen så rasade jag ner i vikt och jag gör det fortfarande även om jag skulle äta gottis en hel vecka men magen säger nej vilket är riktigt bra   

Så ni får tycka vad ni vill nu för jag har lika stor rätt att få synas som ni!

   

Av noomi-demona - 20 oktober 2013 05:48


För jag har problem med blodtrycket också vilket är obehagligt och får svårt att sova då det känns jobbigt med hög puls och hjärtklappning, har även magkatarr som kan vara ganska svår i perioder plus IBS, jag har betablockerare som är förebyggande för migrän (vilket jag har också) och blodtrycket, har Citodon för akut migrän och för IBS har jag Iberogast som funkar superbra för mig.

Har planer på att ta körkort snart och efter det blir det att plugga till undersköterska eller jobba som personlig assistent samtidigt jag pluggar till undersköterska för det är det jag verkligen vill.

Jag ska klara detta! Ska visa alla som ej tror på denna hopplösa fall att JAG KAN OCKSÅ! Jag kan också och ska nå dom mål jag alltid velat sen tonåren! YEAH! Vänta bara så ska ni få se!

Och mina föräldrar som alltid tror att jag är korkad som aldrig fattar ett skit och kommer aldrig bli något ska få se att det kan jag visst, jag kan ockå bli något precis som alla andra på denna planet!

Jag tänker dela med mig av min styrka till andra för att göra dom starka också! Jag är ingen egoistisk person utan empati som många verkar vara. Det är en hård värld vi lever i och man måste vara stark men fortsätta vara empatisk och hjälpsam mot dom som behöver det.

Måste ge cred till min fina pojkvän som har en ängels tålamod som har lyckats lyfta mig så jag fann min livsstyrka och jag har bara fortsatt utvecklas ännu mer i vissa delar i livet och vill lära mig mer av livet nu, vill bara få nya erfarenheter i livet! 

Nu lyssnar jag på Like The Sun av De/Vision som är min och Tobbes favoritlåt och slösurfar på mobilen nu.

Nu börjar jag känna mig lite sleepy och ska försöka sova lite

Bjuder på en gammal bild under tiden när jag bodde i Kalmar 2006-2010 och just den stunden på bilden var jag verkligen glad.

Ovido - Quiz & Flashcards