Noomi

Alla inlägg under september 2013

Av noomi-demona - 26 september 2013 12:03

 

Har funnits några gnällspikar så just därför fixa jag om bloggen och gjorde headern till just dom för att roa och texten stämmer verkligen!


Av noomi-demona - 26 september 2013 04:05

Jag och Tobbe har det riktigt bra och vi har bara kommit varandra närmare och närmare vilket känns helt underbart. Vi har en hel del gemensamt och det är så det ska vara i ett riktigt förhållande ju och han ger mig respekt, trygghet och kärlek.Vi planerar lite roligheter till December när vi båda fyller år samma dag (ja, vi fyller år samma dag hihi) som vi verkligen ser fram emot och den 8 Februari nästa år så ska vi se VNV Nation i Stockholm vilket kommer också bli riktigt skoj då jag velat se det bandet i ett antal år och nu har jag chansen så Tobbe hänger såklart med då jag inte känner någon annan som verkar vilja det.

Vaknade upp klockan tre inatt av att jag blev röksugen och när jag gick ut för att ta en cigg så såg jag en jättefin räv gå över vägen och det är andra gången jag sett en räv med egna ögon och denna kunde jag njuta lite av att titta på då den gick så lugnt längs vägen så det var en vacker syn såhär på natten.

Har inte kunnat hitta på så mycket dom senaste två veckorna då jag skadat mitt vänstra knä så har knappt kunnat gå utan att det gör så jävla ont och har då känt mig lite nedstämd över det då jag vill ut och hitta på saker ibland och inte bara sitta hemma och sega. Men olyckor händer så man får bita ihop helt enkelt och Tobbe har varit lika gullig som varit ett toppensällskap med att kolla på film och ta det lugnt.

Insåg att vi har nu hållit ihop i ett halvår denna månad (18 Sep) och det känns helt underbart fast vi har haft våra duster ibland, men vilka förhållanden har liksom inte det? Är helt överlycklig över att få vara med denna jättefina kille, trodde jag aldrig skulle få träffa någon som honom!

Jag mår bra, jag mår bra över att ha funnit stabilitet och harmoni i mitt liv som jag alltid velat ha, mår bra över dom vänner jag har nu och mår bra över att ha min fina pojkvän och dom här fina bitarna i mitt liv betyder så otroligt mycket för det är det som alltid varit saknade som pusselbitar i mitt liv förut och nu har dom fallit på plats!

Nu ska jag försöka somna om så jag inte vänder på dygnet snart hehe. Bjuder på en bild på mig och sötnöten.

Ovido - Quiz & Flashcards