Noomi

Alla inlägg under december 2013

Av noomi-demona - 15 december 2013 16:48

Utredningen på psyk har nått sitt slut om PTSD och nu är inte borderline kvar längre och blev fick veta att jag har komplex traumatisering som min läkare har tyckt ett tag nu att det är efter allt jag har berättat för henne och hon har varit helt underbar som lyssnat på det jag berättat om mitt förflutna vilket andra läkare innan ignorerade.


Hon hjälpte mig att gå in på djupet av det jag fått förtränga genom att fråga och fråga tills tårarna började rinna och hon sa då att detta kommer att kännas och att det är okej att gråta för då gick vi verkligen in på djupet av mitt förflutna som jag har förfträngt och det är det som har fått mig att må så dåligt förut. Har gått igenom konfrontationsterapi och det har hjälpt och det har jag själv gått igenom, jag arbetar med mig själv dagligen nu och dom brister jag har också arbetar jag med också för att allt ska bli bättre för mig.


Jag mår bra nu och har inget att må dåligt över i dagens läge, men jag har fortfarande en bit kvar att arbeta med i livet.

Ovido - Quiz & Flashcards